Neem contact met ons op
contrado logo
Retour

Retourbeleid

Returns

In het kort

Ondanks onze beste inspanningen, kunnen er altijd fouten optreden, dus twijfel niet contact met ons op te nemen.

Als je een bestelling wil retourneren of erover in gesprek wil, neem dan contact op met ons proactieve klantenserviceteam. Vriendelijke stemmen, die ook nog eens super behulpzaam zijn.

We willen dat je blij bent met je aankoop

Als een product op een of andere manier gebreken vertoont, zullen we deze opnieuw maken. Bel a.u.b. ons interne klantenserviceteam, met vermelding van jouw bestelnummer, binnen 14 dagen na ontvangst van jouw product en we zullen snel actie ondernemen. Een medewerker van de klantenservice zal de procedure uitleggen, beginnende bij het verschaffen van een foto van de fout in het product, die samen met een duidelijke omschrijving van het probleem naar onze klantenservice gemaild kan worden.
In de meeste gevallen wordt er meteen actie ondernomen, meestal al binnen enkele uren, zodra we helderheid hebben over de kwestie die ons is toegestuurd. Als het gebrek via e-mail niet bevestigd kan worden, kan het zijn dat het product geretourneerd moet worden voor nadere inspectie. Stuur het product a.u.b. nog niet terug naar Contrado, voordat je contact hebt opgenomen met een van onze medewerkers, we kunnen je mogelijk deze moeite besparen.

We zijn vastberaden om van jou een tevreden klant te maken en leveren enorme inspanningen om de best mogelijke producten te ontwikkelen. Als dit niet het geval is of wanneer je niet tevreden bent, dan horen we dit graag van je, zodat wij het probleem kunnen oplossen en verbeteren.

Helaas kunnen we geen retourzendingen van niet-defecte artikelen accepteren, omdat de op maat gemaakte producten speciaal op bestelling worden geproduceerd en gepersonaliseerd en daardoor onmogelijk opnieuw te gebruiken zijn.